Jsme zpět! V novém a rychlejším kabátu. Moc děkujeme za trpělivost a jako poděkování pro vás máme 30% slevy na všechny produkty! Musíte v košíku jenom zadat slevový kupón "WELCOMEBACK"

Vrácení a reklamace

Pro úplné znění reklamačního řádu a práva odstoupení od smlouvy si prosím pročtěte Obchodní podmínky.

 

Vrácení nebo výměna zboží

Na vrácení či výměnu zboží máte lhůtu 14 dnů ode dne, kdy zboží převezmete.

  • Ověřte, že je zboží v původním stavu. Tedy nepoužité, v původním nepoškozeném obalu se vším původním příslušenstvím, a možné k dalšímu prodeji.
  • Vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeňte vyplnit váš bankovní účet, kam vám budou vráceny peníze, popřípadě název zboží, za který jej chcete vyměnit.
  • Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Do balíku přiložte doklad o koupi a vyplněný Fomulář pro odstoupení od smouvy.
  • Balík pošlete na adresu - Na Poříčí 1038/6, Praha 1, 110 00. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

Formulář pro odstoupení od smlouvy si stáhněte ZDE.

 

Reklamace zboží

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. Ihned po zjištění závady zboží odešlete ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození.

  • Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství.
  • Vyplňte Reklamační list. Nezapomeňte vyplnit preferoaný způsob reklamace, popřípadě bankovní účet, kam vám budou vráceny peníze.
  • Zboží důkladně zabalte. V případě potřeby použijte výplň (noviny, časopis...), aby se zboží během přepravy více nepoškodilo. Do balíku přiložte doklad o koupi a vyplněný Reklamační list.
  • Balík pošlete na adresu - Na Poříčí 1038/6, Praha 1, 110 00.

Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. O přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace vás budeme informovat e-mailem.

Reklamační list si stáhněte ZDE.